Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sedadlá sa sklápajú jednoducho z batožinového priestoru. Jeho objem je 520 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Otváranie veka batožinového priestoru je elektrické.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Trojlitrový vznetový šesťvalec s výkonom 180 kW je mimoriadne kultivovaný.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kamera systému nočného videnia v čelnej maske.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dostatok miesta je aj vzadu.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Aj zadné sedadlá môžu byť vyhrievané.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sedenie v strede nie je práve najpohodlnejšie.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Stredová konzola je opäť natočená na vodiča.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Klimatizácia má svoj malý displej, rádio používa centrálny.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nová 3D navigácia.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Napravo ovládanie systému iDrive, po ľavej strane voliča osemstupňovej automatickej prevodovky je nastavovanie charakteristiky pruženia.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Trojramenný volant sa skvelo drží, rovnako dobre sa pracuje s pádlami pod ním.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dizajn palubnej dosky je moderný a zároveň decentný.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Príplatkové sedadlá boli všemožne nastaviteľné.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Na ukazovateli aktuálnej spotreby (pod otáčkomerom) si môžete všimnúť modré políčko. Ide o systém rekuperácie brzdnej energie. Pri spomaľovaní sa prebytočné energia ukladá do batérie, čiže auto menej používa alternátor a znižuje tak spotrebu.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pri cúvaní si môžete nechať na centrálny displej premietať aj zábery z dvoch kamier súčasne.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pri cúvaní auto sníma okolie prostredníctvom troch kamier. Výsledný obraz spojí do takéhoto pohľadu zhora.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať