Le Fil Rouge ako predzvesť budúcnosti značky Hyundai

10. marca 2018
Hyundai

Le Fil Rouge ako predzvesť budúcnosti značky Hyundai!

Hyundai dal o sebe vedieť a na autosalóne v Ženeve predstavil koncept s názvom Le Fil Rouge. Ten má prezentovať nový dizajnový začiatok kórejskej značky a ukazuje nám budúci smer dizajnu.

Názov „Le Fil Rouge“ predstavuje presvedčenie spoločnosti Hyundai, ktorého hovorí o tom, že automobilka má minulosť, prítomnosť a budúcnosť.

„Naším cieľom je vybudovať milovanú značku tým, že vytvoríme vozidlá s vyššou emočnou hodnotou, aby sme pretvorili prostredie automobilového dizajnu. To je základ našej koncepcie.“ povedal Sang-yup Lee, šéf dizajnu značky Hyundai.

Okrem konceptu Le Fil Rouge, sa v Ženeve predstaví napríklad aj elektrická Kona, nová generácia modelu Santa Fe alebo tiež vodíkové Nexo.

10. marca 2018

Odporúčané články

Čo si o tom myslíte?