Škoda Rapid je po fecelifte a dostala trojvalec 1.0 TSI

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Asd 17.jpg

Facelift znamenal hlavne Bi-xenové svetlomety s LED denným svietením. Pod kapotou sa potom usadil litrový trojvalec TSI.

V interiéri nastalo pár decentných zmien, a to v prepracovaní lišty na prístrojovej doske a v podobe nových stredových výdychov ventilácie. Inak je, ale interiér stará dobrá klasika, ktorá ničím revolučným neprekvapí. To, ale nie je zlé a ani sa nedalo čakať nič iné. Facelifty sú veľmi obmedzené a jasne vytýčené.

Ako už sme zmieňovali, tak hlavnou zmenou bol motor, ktorý je 1.0 TSI a podáva výkon 70 kW. Takže taký motor na steroidoch, ktorý to vie rozbehnúť na 187 km/h. Z nuly na sto to zvládne za 11 sekúnd. Priemerná spotreba je 4,4l/100km.

Mimo motoru, ale Škoda rada experimentuje aj s chytrými vecami, ktoré aplikuje do svojich vozidiel. Momentálne je takou chytrou vychytávkou dvojica USB vstupov v zadnej časti vozidla. Prepracovania sa tiež dočká infotainment Amundsen s navigáciou, ktorý vie WLAN hotspot pre pripojenie externých zariadení. Samozrejmosťou je potom aj služba Care Connect, ktorá je známa už z iných modelov značky.

Auto vám zavolá pomoc pri poruche, pokiaľ stlačíte tlačidlo k tomu určené, čo je predovšetkým pre dámy určite dobrým vyslobodením. V prípade nehody vám auto automaticky zavolá pomoc, čo sa našťastie pomaly stáva bežným štandardom. Ďalšou takou veľmi zaujímavou vychytávkou je možnosť si na diaľku skontrolovať, či máte zamknuté auto, okna alebo, či máte dosť paliva.

Pozri si video:

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia